BPM Software

Standardizarea proceselor;

Planificarea activităților;

Evaluarea Performanței.

Business Process Management System - Solutii Software pentru cresterea productivitatii afacerii dumneavoastra Business Process Management Software

De ce BPMS?

Sistemul Business Process Management, dezvoltat şi implementat de AccelerIT pe platforma Microsoft Sharepoint, vine în ajutorul organizaţiei dumneavoastră, automatizând procesele operaţionale în vederea creşterii eficienţei şi reducerii costurilor. Obţinând o imagine de ansamblu asupra activităţii operaţionale, prin intermediul sistemului Business Process Management, îmbunătăţiţi în permanenţă procesele din cadrul companiei, minimizând astfel efortul uman şi material şi maximizând eficienţa economico financiară. Urmăriți întreaga activitate a companiei fără niciun efort, gestionați proiectele tuturor echipelor într-o manieră transparentă. Procesele de business dinamice, adică acele activităţi nerepetitive, sunt modelate natural, iar toată comunicarea este păstrată împreună cu documentele reieşite din proiect, într-un singur loc.
De ce Business Process Management (BPM)?

Implementarea sistemului de BUSINESS PROCESS MANAGEMENT vă ajută să:

Beneficii Business Process Management (BPM)
  • Controlați mult mai uşor, în calitate de manager, rezultatele task-urilor delegate;
  • Asigurați îndeplinirea la timp a task-urilor prin faptul că angajatii află şi văd în timp real ce au de făcut, iar din aplicaţia de task management se pot obţine rapoarte de productivitate;
  • Evaluaţi şi urmăriţi performanţele membrilor echipei dumneavoastră fără efort prin intermediul rapoartelor oferite de către sistem;
  • Planificaţi şi îndepliniţi mult mai uşor obiectivele de business;
  • Standardizaţi şi automatizaţi procesele operaţionale şi financiare din cadrul companiei;
  • Accesaţi sistemul în mod securizat, autentificarea facându-se automat prin Active Directory;
  • Integraţi sistemul în mod facil cu sistemele de tip ERP sau CRM existente în cadrul organizaţiei dumneavoastră;
  • Beneficiaţi de funcţionalităţi de escaladare, out of office şi alertare - în funcţie de criterii configurabile în sistem de către utilizator;